Bestelling en levering

Het kan zijn dat u vragen heeft over de bestelling of verzending procedure. Hier onder hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Mocht u hierna toch nog een vraag hebben ? Dan kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice pagina of info@hocoband.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen ?

Wil je je bestelling wijzigen ? Mail dan naar info@hocoband.nl.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen ?

Na uw bestelling krijgt u een bericht dat uw bestelling is bevestigd en afgerond. Als u uw bestelling voor 16:00 uur heeft geplaatst zal het pakketje diezelfde dag verzonden worden en ontvangt u een Track & Trace nummer. Hiermee kunt u uw pakketje volgen via Postnl

Hoe snel kan ik mijn pakketje in ontvangst nemen?

Als u uw bestelling voor 16:00 uur heeft geplaatst kunt u meestal de volgende werkdag het pakketje in ontvangst nemen. Met feestdagen en extreem drukke dagen komt het voor dat PostNL vertraging heeft.

Waar kan ik een beoordeling achterlaten van mijn bestelling?

Als u op de website naar het product gaat wat u gekocht heeft, kunt u onder aan de pagina een beoordeling (review) achterlaten.

Overige vragen

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons mailen via info@hocoband.nl of via onze contact pagina.